Termeni și Condiții
deScris PENSHOP este numele comercial al SC DESCRIS PENSHOP SRL, cu sediul social în Bistrița-Năsăud, loc. Bistrița, str. Aleea Pârâiașului nr. 1, sc. D, ap. 7, ROMÂNIA, J6/168/2015, CUI 34302194, și punct de lucru in Cluj-Napoca, România, str. Nikola Tesla nr. 11 in parcul industrial Tetarom I, CAPITAL SOCIAL 200 LEI.
Obiect de activitate: 4791 - Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.
Ne găsiți la punctul nostru de lucru din Cluj-Napoca, România, str. Nikola Tesla nr. 11 in parcul industrial Tetarom I (fosta Tăietura Turcului 47)
deScris PENSHOP își propune să ofere clienților din România instrumente de scris și accesorii de înaltă calitate, susținute de consultanță specializată și grijă față de client.
Contact: Dacă dorești să ne contactezi, te rugăm să folosești formularul de contact prin click în partea din dreapta jos a paginii, sau să ne scrii direct la info@descris.ro. Te rugăm să ne lași numele, numărul de telefon și intervalul orar în care poți fi contactat. Ne poți scrie pe adresa str. Nikola Tesla nr. 11 in parcul industrial Tetarom I, 400285 Cluj-Napoca, jud. Cluj.
Programul nostru de lucru este de luni până vineri între orele 10-16. Telefon: 0376448192 E-mail: info@descris.ro
Orar: Magazinul ONLINE descris.ro este deschis non-stop. Poți să îl vizitezi când dorești și să comunici cu noi online prin fereastra de „chat” sau să ne trimiți un mesaj aici. De luni până vineri între orele 10-16 ne poți suna la numărul 0376448192. Nu uita să ne comunici cel puțin numele, numărul corect de telefon și orele între care preferi să fii contactat.
Cum cumpăr
Te invităm să parcurgi catalogul nostru de produse online, să alegi ceea ce dorești să cumperi și să le adaugi în coșul de cumpărături. Poți să cumperi atât ca și client înregistrat, cât și ca „vizitator”. Poți să modifici oricând cantitățile și produsele din coș. Dacă îți plac unele produse, le poți memora în „Favorite”, pe care o poți păstra și/sau trimite prietenilor însoțită de comentarii pentru fiecare produs. Data viitoare poți să îți începi vizita direct cu lista de preferințe, fără să mai pierzi timp căutându-le.
Poți să ștergi unele produse din coș sau să modifici cantitățile oricând înainte de finalizarea comenzii.
Menționăm că unele imagini nu reflectă cu acuratețe culorile, detaliile sau dimensiunea produsului real. Ne străduim să păstrăm baza de imagini cât mai fidelă, dar acest lucru nu este întotdeauna posibil.
Comanda minimă este de 50 lei. Dacă nu știi ce să mai adaugi în coș pentru a depăși suma minimă, te sfătuim să navighezi în pagina de consumabile și cu siguranță vei găsi un produs potrivit!
Livrare
Comenzile sunt livrate pe teritoriul României exclusiv prin Sameday Curier, care oferă două opțiuni de livrare:
- Door to Door (la ușa clientului): Livrare direct la adresa ta pentru o taxă de 19 lei.
- Locker Sameday: Livrare într-un locker Sameday, de unde poți ridica coletul oricând, pentru o taxă de 15 lei.
Livrare gratuită: Pentru comenzile care depășesc 199 de lei, livrarea este GRATUITĂ, indiferent de metoda de livrare aleasă.
Livrări internaționale:
- Pentru țările din Uniunea Europeană, folosim serviciile DPD Curier.
- Pentru țările din afara Uniunii Europene, folosim serviciile DHL.
După selectarea țării de destinație, costurile de transport vor fi afișate automat.
Dacă nu primești coletul, te rugăm să ne anunți prin e-mail sau telefon în maximum 30 de zile de la primirea confirmării de expediere.
Termen de livrare
Majoritatea produselor afișate sunt în stocul nostru sau al furnizorilor noștri locali și pot fi livrate în 24-72 ore.
Produsele personalizate se livrează în 3-5 zile lucrătoare.
De asemenea, există produse de serie limitată care trebuie comandate și pentru care livrarea poate dura până la două săptămâni, în funcție de producător și de stocurile acestuia. Dacă ai un termen stabilit sau un cadou de făcut într-o dată anume, te rugăm să ne comunici. Noi vom confirma telefonic sau prin e-mail orice excepție de la termenele rezonabile de livrare și vei avea posibilitatea să păstrezi, să modifici sau să anulezi comanda.
Cum plătesc?
Pentru a face cumpărăturile cât mai convenabile, îți oferim mai multe opțiuni de plată:
Plată la livrare (ramburs): Poți achita direct la curier în momentul primirii coletului.
Transfer bancar: Poți plăti prin transfer bancar în contul nostru. Te rugăm să ne trimiți dovada plății prin e-mail la adresa info@descris.ro pentru a confirma comanda.
Cont bancar:
IBAN: RO81 INGB 0000 9999 0492 3949
Banca: ING Bank
Beneficiar: Descris PENSHOP SRLPlată online: Poți achita online cu un card de credit sau debit prin intermediul platformei de plăți ING. Aceasta este o metodă rapidă și sigură, fără comision.
Plată în rate cu carduri de cumpărături: Dacă preferi să plătești în rate, poți folosi următoarele carduri de cumpărături:
- Card Avantaj de la Credit Europe Bank
- Bonus Card de la Garanti BBVA
- Star Card de la Banca Transilvania
- Cardurile de cumpărături de la Alpha Bank
- Card de credit ING
- Card de credit George de la BCR
Plată în rate prin TBI Bank: După finalizarea comenzii, vei fi contactat de un reprezentant al TBI Bank pentru a stabili detaliile legate de plata în rate.
Indiferent de metoda de plată aleasă, ne asigurăm că procesul este sigur și ușor de urmat. Dacă ai întrebări sau ai nevoie de asistență, nu ezita să ne contactezi.
TVA
Prețurile afișate în acest magazin online includ TVA 19%. TVA înseamnă "taxă pe valoare adăugată" și este aplicată în întreaga Uniune Europeană. Compania Descris Penshop SRL este plătitoare de TVA.
Prețuri eronate
Deși facem în permanență verificări pentru a ne asigura că toate prețurile afișate sunt corecte, uneori pot apărea erori. Dacă identificăm o eroare în prețurile produselor comandate, te vom anunța cât de repede posibil și îți vom oferi posibilitatea să reconfigurezi comanda la prețul rectificat sau să o anulezi.
Cum fac un cadou?
Știm că vrei să le faci celor dragi cadouri frumoase, utile și împachetate minunat și că ai mult de alergat pentru asta. De aceea, vrem să te ajutăm: îți dăm idei de cadou, împachetăm cadoul cu grijă, adăugăm o felicitare și mesajul tău.
La data și ora stabilite împreună, livrăm cadoul fie sărbătoritului, fie ți-l trimitem ție înainte să pleci către petrecere. Cu cât te gândești mai din timp la cadourile pentru persoanele dragi, cu atât va fi mai ieftină și mai plăcută experiența ta!
Dacă ai cumpărat un produs pentru tine și altul cadou pentru un prieten, poți să indici două adrese diferite și să ne spui unde trebuie să ajungă fiecare.
Politica de confidențialitate
deScris.ro se angajează să nu transmită datele personale ale utilizatorilor site-ului către terți și să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu clienții săi, precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului și a ofertelor acestuia.
Compania va reține datele personale și le va folosi în scopul informării utilizatorilor privind situația contului de pe descris.ro, privind evoluția și starea comenzilor, precum și în evaluarea produselor și serviciilor oferite. descris.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul săptămânal și poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
DESCRIS PENSHOP SRL-D se obligă să păstreze confidențialitatea datelor personale furnizate de dumneavoastră prin intermediul site-ului www.descris.ro, prin completarea formularelor de înregistrare și comandă, utilizându-le doar în scopurile pentru care au fost colectate.
Nota de informare privind protecția datelor cu caracter personal: Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, DESCRIS PENSHOP SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
Pentru informare și suport ne poți contacta la adresa de e-mail: info@descris.ro
Politica de Retur
Dreptul de Denunțare Unilaterală
Ai dreptul să ne notifici în scris (prin e-mail la info@descris.ro) că renunți la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina ta sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Nu se acceptă produsele deteriorate în timpul transportului sau care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau alte semne de uzură. Te rugăm să păstrezi ambalajul în care ai primit produsul și să-l returnezi în același ambalaj. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Vom comanda noi curierul și vom deduce cheltuielile de transport din suma de returnat.
Îți vom returna contravaloarea produselor returnate prin ordin de plată, în termen de maximum 30 de zile de la data returnării produselor. Te rugăm să ne comunici un cont IBAN în care să trimitem banii.
Deși legea nu prevede acest lucru, vom accepta și returul produselor achiziționate de persoanele juridice, în aceleași condiții ca și în cazul persoanelor fizice.
Produse Neconforme
Dacă un produs nu corespunde specificațiilor de pe site în momentul trimiterii comenzii și nu dorești să-l păstrezi, îl poți returna fără costuri suplimentare, în urma unei notificări scrise în care ne spui ce anume nu este conform. Poți alege între restituirea banilor și înlocuirea produsului.
Produse Livrate din Greșeală
Dacă ți s-a livrat un produs diferit de cel comandat, te rugăm să ne anunți cât mai curând pentru a returna produsul și a-l înlocui cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de noi.
Garanția Legală de Conformitate
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate conform art. 4 - pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 și art. 5-18 din Legea nr. 449/2003.
Procedura de Returnare
Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să urmezi următorii pași:
Conform politicii noastre, poți returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului.
Autentifică-te pe site-ul descris.ro cu contul tău de client și completează un formular de contact sau poți folosi formularul de retur disponibil AICI. Formularul de retur este doar un model; completarea lui nu este obligatorie.
Este obligatoriu să trimiți produsul nedeteriorat, cu toate accesoriile și o copie a facturii. Toate acestea trebuie împachetate. Conform Legii 249/2015, nu ești obligat să returnezi produsul în ambalajul original.
După ce ai efectuat acești pași, te rugăm să expediezi produsul prin orice metodă de transport dorești (de exemplu: Curier Rapid, Poșta Română etc.) la adresa: Str. Tăietura Turcului, nr. 47, Parc Tetarom, depozit LECOM – pentru deScris PENSHOP, menționând pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere.
Cheltuielile de restituire sunt suportate de client, conform legii. În cazul în care expediezi coletul cu plata la destinație, vom deduce costul transportului din suma pe care trebuie să ți-o restituim.
Conform OUG 34/2014, contravaloarea comenzii tale va fi restituită în maximum 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere. Dacă coletul nu este restituit, această perioadă se poate prelungi. Banii se vor returna prin transfer bancar într-un cont indicat de client.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor, ne poți contacta la telefon 0376448192 în timpul orelor de program sau ne poți scrie la adresa info@descris.ro.
În cazul în care o comandă achitată cu cardul nu poate fi onorată, clientul are dreptul la rambursarea sumei achitate.
6.1 Rambursarea banilor se va efectua prin transfer bancar într-un cont indicat de către client. Pentru a facilita acest proces, te rugăm să furnizezi informațiile bancare necesare pentru transfer în timp util.
Drepturile de Autor
deScris Penshop deține drepturile de autor sau de folosință asupra conținutului (imagini, texte). Dacă observi o încălcare a dreptului de autor, aceasta se poate raporta trimițând un e-mail la adresa info@descris.ro.
Reclamații
Dacă ai o problemă legată de o comandă, care nu pare a putea fi rezolvată prin e-mail sau cu persoana cu care ai discutat, poți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Mircea Dumitrache, la mircea.dumitrache@descris.ro. Vei primi un răspuns în maxim 24 de ore de la primirea e-mailului.
Îți mulțumim!